22 Mayıs 2010 Cumartesi

Mutluluk Hayallerde Kaldı...

Hayaller üstüne bir yazı okudum bloğun birinde,sonra düşündüm,hayallerimi ve şu anki yaşadıklarımı...
Hani hayatı yeni yeni tanıdığımız günlerde,toz pembe hayallerimiz olurdu,çevrede güzel olan şeyleri koyarız hayallerimize,güzel bir ev,güzel bir iş,güzel bir eş,güzel çocuklar,herkes uyumlu,herkes mutlu,herkes dört dörtlük,para bol,stres yok.....yazlığımız olur hayallerimizde,arabamız olur,yurt dışında eğitim.......;))
Hayat sinsice güler bize sessizce,bir büyüyün size neler neler hazırladım,teker teker göstereceğim diye.....
Bir kandil günü liseden bir arkadaşım beni facebook aracılığıyla buldu,konuştuk,o günleri o zamanlardaki arkadaşlarımı çok özlediğimi farkettim.Eskilerden bahsettik,arkadaşlarımın şu anki yaşadıkları ve şu ana kadar yaşamış olduklarından bahsettik,gözleri yaşlı okudum yazılanları.....
Hayal kurmak güzel,mutluluk hayallerde kalsa bile,hayallerde özgür olabilmek güzel...Hayat bağlasa da elimizi ayağımızı,vazgeçmeyelim hayattan,hayallerimizden...direnelim mutlu olmak ,hayallerimizi gerçekleştirmek için....ama gerçekleşmeyenler için hayata küsmeyelim,gülümsemek ile başlayalım güne,"günaydın" diyelim gördüklerimize,"Seni seviyorum" diyelim sevdiklerimize....
Gününüz dününüzden çok güzel geçsin dostlar,mutlu kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder